Digimarkkinointi

Dataa on niin valtavasti, että yrittäjä tai markkinoija ei oikein tiedä mikä siitä on relevanttia ja mitä pitäisi seurata. Usein markkinoinnille asetetut tavoitteet ovat hähmäisiä "lisää liidejä, lisää myyntiä, tyytyväisempiä asiakkaita, parempaa markkinointia." Näihin on mahdotonta laatia mittaristoa ja näyttää toteen markkinoinnin vaikuttavuutta....

Mikä ihmisellä on aina kädessä tai vähintään kädenojennuksen päässä taskussa ja laukussa? Kännykkä. Sillä se nykyihminen selaa uutisvirtaa, viihdyttää itseään ja haluaa vastauksia kysymyksiinsä sekä jakaa mielestään mielenkiintoista ja omaa verkostoa hyödyttävää sisältöä.

Kun markkinointi, henkilöbrändäys, verkkokoulutukset ja videot, sinä bisneksenä, vaikuttaminen tai yrittäminen saa sydämesi sykkimään nopeammin, olet juuri oikeassa paikassa. Tervetuloa tulevaisuuteen!

FutureMarja - Digitaalisen markkinoinnin blogi
Kaikki oikeudet pidätetään 2023
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita