Markkinoinnin merkityksen osoittaminen ja tulosten hyödyntäminen markkinoinnin kehittämiseksi.
Digimarkkinointi
Myy osaamistasi verkossa
Verkkokurssin rakentaminen ja palveluosaamisen myyminen – 10 askelta!
Digitaalinen markkinointistrategia
Dataa on niin valtavasti, että yrittäjä tai markkinoija ei oikein tiedä mikä siitä on relevanttia ja mitä pitäisi seurata. Usein markkinoinnille asetetut tavoitteet ovat hähmäisiä "lisää liidejä, lisää myyntiä, tyytyväisempiä asiakkaita, parempaa markkinointia." Näihin on mahdotonta laatia mittaristoa ja näyttää toteen markkinoinnin vaikuttavuutta....
Miten ja miksi päädyin Kajabiin?
Henkilökohtainen verkkosivu auki 5 päivässä
Henkilökohtainen verkkosivu on sinun henkilöbrändisi digitaalinen sydän Näillä ohjeilla luot sivusi kuudella askeleella - vain viidessä päivässä!
Mikä ihmisellä on aina kädessä tai vähintään kädenojennuksen päässä taskussa ja laukussa? Kännykkä. Sillä se nykyihminen selaa uutisvirtaa, viihdyttää itseään ja haluaa vastauksia kysymyksiinsä sekä jakaa mielestään mielenkiintoista ja omaa verkostoa hyödyttävää sisältöä.
Kuinka kirjoitat yrityksesi bisnessuunnitelman ja herätät rahoittajien kiinnostuksen?
Digimarkkinoinnin harjoittelijan mietteitä
Olen Milja, Marjan digimarkkinoinnin harjoittelija. Tulin esittelemään itseni tänne blogin puolelle ja tekemään minut teille hieman tutummaksi.
Epätoivosta levolliseen mieleen
Kiitos Marja, sananikkari, kirjoittamisen ja innostamisen mestari!
Harjoittelija verkkokurssien markkinointiin
Kun markkinointi, henkilöbrändäys, verkkokoulutukset ja videot, sinä bisneksenä, vaikuttaminen tai yrittäminen saa sydämesi sykkimään nopeammin, olet juuri oikeassa paikassa. Tervetuloa tulevaisuuteen!